Mohamed Ramadan - Ana El Batal [ Official Music Video ] / محمد رمضان - أغنية أنا البطل

Listen On All Platforms:
MR1.lnk.to/AnaElBatal
Subscribe To Channel - إشترك علي القناة
• MR1.lnk.to/ARstart
► Connect with Mohamed Ramadan:
• MR1.lnk.to/Facebook
• MR1.lnk.to/Instagram
• MR1.lnk.to/Twitter
• MR1.lnk.to/Tiktok
• MR1.lnk.to/Anghami
• MR1.lnk.to/Deezer
• MR1.lnk.to/Spotify
• MR1.lnk.to/AppleMusic
• MR1.lnk.to/ARstartMusic
كلمات الأغنية :
بطل لعب مية فورة لكن مخسرش جولة
هتفكر يوم تنافسه اقعد في بيتك أولى
أرضي منطقة محظورة بتشتت العتاولة
وبطلقة بين حواجبك على ارضك هستولى
انا البطل اللى نفسك تقلده
اى حد بيهرى باجى بسكته
اتخن مافيكم بصباع واحد اثبته
رمضان بس مجرد اسم بيشتته
جمهورى فى ودنى قالى اعمل انفجار
ادانى إشارة و قالى غير المسار
لو الدنيا مرة واحدة بيكم ولعت
اعرف يا بني إنى دوست عـ الزرار
مين اللى أدى انت اخرك ياض تتفرج
انا صاحب الملعب وانت قاعد في المدرج
من وانت صغير حذورك كتير زمان
ان الأسد مفترس مش بيهرج
انا البطل اللى نفسك تقلده
اى حد بيهرى باجى بسكته
اتخن مافيكم بصباع واحد اثبته
رمضان بس مجرد اسم بيشتته
متحطش نفسك قدام قطر مبيقفش
هم عاملين عتاولة وبالنسبالى طفش
مفيش حاجة بالنسبالي اسمها معلش
اختار كلامك وانت معايا متخرفش
المحترم هقابله واديله احترامه
اما اللى يجي يعيشها اقل من مقامه
واللي يهلفط بكلمه هاجى اقطعله لسانه
لو كنتوا كتير رمضان بـ طوله يطب ميزانه
باصص لفوق ومفيش وقت اضيعه
اتقل ما فيكم يقف قدامى واسمعه
لم صحابك هاتهم يلا يشجعوا
واهانتى ليه هتفيده يابني تلمعه
محتاج تشب وبرضه عمرك ما هتطولنى
مفيش مقارنة بيننا عشان تيجي تكلمنى
ياويلك يالى هتفكر تيجي تزاولنى
هتحصل اللى قبلك مين فيهم كان حملى
انا البطل اللى نفسك تقلده
اى حد بيهرى باجى بسكته
اتخن مافيكم بصباع واحد اثبته
رمضان بس مجرد اسم بيشتته

تعليقات

  1. Twins Khalid اسلام وميدو

    Twins Khalid اسلام وميدوسنوات قبل

    يارمضان ياجامد😂♥️♥️

  2. بدر سعد

    بدر سعد5 أشهر قبل

    هههههههههههه حلوه حلوه

  3. yassien dwedar

    yassien dwedarسنوات قبل

    @Omar Mohamed بس يالة

  4. Assem Elshreif

    Assem Elshreifسنوات قبل

    جامد في ايه دا بالعكس حاجه زفت

  5. سارة رزق

    سارة رزق7 أشهر قبل

    مفيش اجمل من القرآن

  6. Eslam younis 🇪🇬

    Eslam younis 🇪🇬4 أشهر قبل

    *_Pueden pasar mil anos y esta cancion seguira siendo un temazooo -😌👌-_*

  7. Yasser elmsry

    Yasser elmsryسنوات قبل

    مصيبة محمد رمضان بصراحة خد ترند وهو بالمكتب 😊😊😊👌

  8. Steeven Yasser

    Steeven Yasser3 أشهر قبل

    So fauny😂😂😂😂😂😂😂

  9. ꪀꪊ​ꪑ​᥇​ꫀ𝘳 ​ꪮ​ꪀ​ꫀ

    ꪀꪊ​ꪑ​᥇​ꫀ𝘳 ​ꪮ​ꪀ​ꫀ5 أشهر قبل

    💪💪💪

  10. Hossam YT

    Hossam YT8 أشهر قبل

    🤣🤣🤣🤣

  11. Ahmed abd el menam

    Ahmed abd el menam24 أيام قبل

    اغنية روعة،⁦♥️⁩

  12. صخر دشيلة • Sakher Deshilah

    صخر دشيلة • Sakher Deshilahسنوات قبل

    😂😂😂اعتقد محمد رمضان هو الوحيد اللي كل ما الناس تحسده وتنتقده ينشهر أكثر 😎✋ يقول المثل : المحسود مرزوق 💓

  13. 3sem Mo7med

    3sem Mo7med10 أشهر قبل

    @Killua صث

  14. Dalia Dgheim

    Dalia Dgheim10 أشهر قبل

    @ماودي اجامل ولا ودي اجرح غل

  15. Dalia Dgheim

    Dalia Dgheim10 أشهر قبل

    @انهار شامل ه

  16. Dalia Dgheim

    Dalia Dgheim10 أشهر قبل

    @انهار شامل خ

  17. Måżęñ Đąřŵįŝĥ

    Måżęñ Đąřŵįŝĥ11 أشهر قبل

    @يحيي نبهان مني لله 😂😂😂

  18. حمو العربي_HAMO ALARBY

    حمو العربي_HAMO ALARBYسنوات قبل

    محمد رمضان أسطورة السينما والاغاني وكل حاجه هو رمضان مصر♥️♥️♥️😍

  19. Setareh Shayeste

    Setareh Shayeste11 أشهر قبل

    Is he an actor as well in your country?

  20. Mona Zika

    Mona Zikaسنوات قبل

    💗💗💗💗💗💗💗💗💋

  21. Hector Samaniego

    Hector Samaniegoأشهر قبل

    Si me hacen el favor de traducir la letra al español latino..... Saludos desde Panamá.... Excelente ritmo....

  22. 😍시린😍

    😍시린😍سنوات قبل

    الاغنيه تحفه بجد ومن نجاح لناجح

  23. حمزة - 7amzaWY

    حمزة - 7amzaWY سنوات قبل

    تستاهل اكتر من الجوائز اللي وراك دى ربنا يزيد

  24. قناة الرعب The horror

    قناة الرعب The horrorسنوات قبل

    اللي يتمنى أمه وابوه يدخلون الجنة قول أمين

  25. يوسف وليد

    يوسف وليد12 أيام قبل

    امين يارب

  26. G Gaming PUBG

    G Gaming PUBG17 أيام قبل

    امين

  27. نصرالله محمد

    نصرالله محمد7 أشهر قبل

    امين

  28. Gana Esam

    Gana Esamسنوات قبل

    امين

  29. شموخ شمالي

    شموخ شماليسنوات قبل

    آمين

  30. Marwa Hamad

    Marwa Hamadسنوات قبل

    عظيم يا محمد رمضان

  31. Ali Gith

    Ali Gith10 أشهر قبل

    محمد رمضان احسن فنان في مصر 😍😍😍😍

  32. Setareh Shayeste

    Setareh Shayeste11 أشهر قبل

    Great, talented 👏

  33. AHMAD ASWAD

    AHMAD ASWADسنوات قبل

    No one can imitate the legendary Number One Mohammed Ramadan

  34. Azza Gmal

    Azza Gmal7 أشهر قبل

    ككككح الله عليه ربنا يشفيه شفاء من كل سنه غغغ الله وبركاته وبعد كل سنه وانت طيب يا غالي غ

  35. Saif Al-islam - Art

    Saif Al-islam - Artسنوات قبل

    رسمت الشناوى وليك عندى رسمه تانى يا رمضان ✍🏻🔥

  36. Omar Mohamed

    Omar Mohamedسنوات قبل

    قصدك لبوسة

  37. يوميات علي الساعدي

    يوميات علي الساعديسنوات قبل

    ان شاء الله بعد نص ساعه يتصل بك.. انسان عزيز عل قلبك يقولك خبر يفرحك يلي دخلت عملت لايك واشتراك في القناه 🤗😊،

  38. احمد CR7

    احمد CR7سنوات قبل

    .:*

  39. ahmed osama

    ahmed osamaسنوات قبل

    رسمت الشناوي بالرجولية صح؟

  40. 𝕄𝕆𝔸𝕄𝔼ℕ 𝕆𝕊𝔸𝕄𝔸♥️

    𝕄𝕆𝔸𝕄𝔼ℕ 𝕆𝕊𝔸𝕄𝔸♥️سنوات قبل

    محمد رمضان اسطورة الفن💓 ونمبر ون 💗

  41. Entesar Mohammed

    Entesar Mohammed11 أشهر قبل

    كلماتها حلوه فعلا محمد رمضان نمبر ون

  42. محمد صلاح

    محمد صلاحسنوات قبل

    اغنيه عالميه❤️

  43. arelis Molina

    arelis Molina9 أشهر قبل

    Si que lo es, la escuche en una discoteca por primera vez. República Dominicana 🇩🇴

  44. Omnia Hamed

    Omnia Hamedسنوات قبل

    حلوه اووي 🔥🔥❤️

  45. abdallah hassabo

    abdallah hassaboسنوات قبل

    نمبر واااااااااااااااان ❤️❤️❤️❤️❤️

  46. القارئ احمد حامد السبكي  Ahmed Hamed Elsopkey

    القارئ احمد حامد السبكي Ahmed Hamed Elsopkeyسنوات قبل

    لمن يرتاح قلبه عند سماع القرآن الكريم انا قارئ قرآن كريم فهل أجد من تشجيع لأهل القرآن وجزاكم الله خيرا

  47. Wael Gousa الشاعر

    Wael Gousa الشاعرسنوات قبل

    تبادل

  48. سمير عبدالله

    سمير عبدالله10 أشهر قبل

    الاسطوره☝️ محمد رمضان بنحبك 💐 الله يحميك ويحفظكك من العين

  49. Habib Mohammad

    Habib Mohammad6 أشهر قبل

    Massive Respect And Love For Mohamed Ramadan, I Personally Like Him A Lot Not Because Of His Songs But For His Acting, But This Time Ramadan have Blow my Mind By His Singing Talent! Lots Of love For My Egyptian Brothers And Sister, Love From Bangladesh🇧🇩🇪🇬

  50. حموز السوري

    حموز السوريأشهر قبل

    ياخي هيبه من عند الله 😎🇸🇾🇪🇬

  51. Loly53 Ghasan

    Loly53 Ghasanسنوات قبل

    الله يا محمد رمضان محلاها الأغنية

  52. Hend Mohamed

    Hend Mohamed11 أشهر قبل

    ص حد منطقه

  53. Manisa Stars

    Manisa Starsسنوات قبل

    لما الاغنيه توصل مليون عرفوني ب لايك 🔥♥️

  54. سأكتفي بنفسي

    سأكتفي بنفسيسنوات قبل

    23مليون 😂👌🏼

  55. •𓆩ZerO𓆪•

    •𓆩ZerO𓆪•سنوات قبل

    9 مليون ي بيبي 😂😇

  56. Mostafa Gamer

    Mostafa Gamerسنوات قبل

    9 M

  57. Marmar Azer

    Marmar Azerسنوات قبل

    @nizarroustan nizarroustan اغنيك جميلا وانا نفسي اشوفك

  58. OMAR GAMING

    OMAR GAMINGسنوات قبل

    وصلت ٩مليون

  59. इ

    سنوات قبل

    احله اغنيه ممكن اسمعها بحياتي❤😘

  60. DISEIL

    DISEILسنوات قبل

    Ramadan Number 1 one ♥

  61. Soso Channel

    Soso Channel3 أشهر قبل

    اسطورة فعلا♡♡

  62. قناة منوعات اليوتيوب

    قناة منوعات اليوتيوبأشهر قبل

    الاسطورة: محمد رمضان 😎

  63. ميسا يعقوب

    ميسا يعقوبسنوات قبل

    محمد رمضان ي مبدع♥️♥️♥️♥️♥️♥️

  64. سوكا الرغايه

    سوكا الرغايهسنوات قبل

    انت برنس يا محمد رمضان

  65. blinky Leo 🐱

    blinky Leo 🐱7 أشهر قبل

    Understand nothing but full on vibe🇧🇩🌸🔥

  66. Sana Khatab

    Sana Khatabسنوات قبل

    برافو عليك محمد رمضان الله يتمم عليك ويبعد عنك الحاسدين

  67. شاشة اليمن YouTubeYemen

    شاشة اليمن YouTubeYemenسنوات قبل

    مشكله في ناس تعشق الحسد ونجاح الآخرين بشكل جنوني محمد رمضان أثبت وجوده في عالم التمثيل والغناء ليه الحسد طيب اتقوا الله في نجاح الناس

  68. mona mohamed

    mona mohamedأشهر قبل

    أنا بسمعه أنا وولادي ينتبسط جدا يمختلف الأعمار دى حاجه من عند ربنا لازم اعداءه يكونوا كتير بس أكيد مامته دعياله

  69. سكتشات الحضرمي

    سكتشات الحضرمي2 أشهر قبل

    ممكن رقمك 🌹😘ضروري

  70. AHMAD ASWAD

    AHMAD ASWADسنوات قبل

    Nomber One Mohammed Ramadan Legend

  71. Gym strength

    Gym strength5 أشهر قبل

    I am biggest fan of muhammad ramadan ❤

  72. Kanzy omara

    Kanzy omaraسنوات قبل

    Ilove you Mohammed Ramadan♥️

  73. ميرا كيمو

    ميرا كيموسنوات قبل

    معجبه بشغلك مهما كانت كميه الانتقادات استمر ي جميل 💝🙈👌🏻

  74. Simo snaiki

    Simo snaikiسنوات قبل

    أنا مغربي عمري 19 سنة أجود القران الكريم بعشر طرف مختلفة وأريد أن أصبح مقري عالمي أن شاء لله 😍

  75. hana habib

    hana habibسنوات قبل

    ربنا يوفقك

  76. Almansoori Uae

    Almansoori Uaeسنوات قبل

    وفقك الله

  77. Maaz Ahmed

    Maaz Ahmedسنوات قبل

    رمضان نجم نجوم مصر❤💞💗💞❤

  78. Omar Hany

    Omar Hany4 أشهر قبل

    يا رمضان يا جامد يا بطل ♥️♥️♥️♥️🔥🔥🔥🔥

  79. Sarah M

    Sarah Mسنوات قبل

    يا قاهرهم 🥰🥰🥰🥰❤️❤️🔥🔥

  80. حمزة - 7amzaWY

    حمزة - 7amzaWY سنوات قبل

    فعلا البطل اللي نفسي اقلدة ❤️❤️❤️❤️❤️🙏

  81. عباد الرحمن

    عباد الرحمنسنوات قبل

    اغانيك بتعلق في الدماغ جامد 😂♥

  82. ابو فارس

    ابو فارس2 أشهر قبل

    رمضان ❤️❤️❤️

  83. سيف مجاهد

    سيف مجاهد11 أشهر قبل

    محمد رمضان ♥️♥️♥️❤️♥️❤️♥️🥰🥰🥰

  84. Mazen

    Mazenسنوات قبل

    البطل رمضان فوق ❤️

  85. H. Sn

    H. Sn23 أيام قبل

    حرفياً احبه 🇸🇦❤️❤️

  86. حسين ازهر

    حسين ازهرسنوات قبل

    نمبر 1 محمد رمضان يبقه نمبر 1 في التمثيل والاغاني والجسم والعضلات محبك من🇮🇶

  87. حسين ازهر

    حسين ازهرسنوات قبل

    @Ahmed Mohamed عالميا ١٠٠/100 😎💪🦁

  88. Ahmed Mohamed

    Ahmed Mohamedسنوات قبل

    @حسين ازهر هه عالمى فشختنى ضحك

  89. حسين ازهر

    حسين ازهرسنوات قبل

    @Ahmed Mohamed صير مثلهه وتكلم عله العالمي

  90. mohamed mohamed

    mohamed mohamedسنوات قبل

    @هوجن hogan 2019 صح وهديك مثال لممثل نادر جدا واسطورة بجد فتحي عبد الوهاب صعب تقليدة وخالد الصاوي والراحل خالد صالح دا ابسط مثال

  91. mohamed mohamed

    mohamed mohamedسنوات قبل

    يسطا نمبر وان في الاغاني ممكن لاكن التمثيل يبقا بتسعبت دا ميجيش ربع الممثلين الموجين دا في غيلان في تلتمثيل

  92. Rezk Wael

    Rezk Waelسنوات قبل

    انا الصراحه مش عارف امل من الأغنيه كل ماتخلص اعيدها هي كل أغانيه كده تحسسك بالإثارة كدا I love you R.A.M.A.D.A.N

  93. Gamal Aldakrwny

    Gamal Aldakrwny10 أشهر قبل

    ختءء

  94. Gamal Aldakrwny

    Gamal Aldakrwny10 أشهر قبل

    متسنوؤض

  95. rabay gogi

    rabay gogi11 أشهر قبل

    حلوه اوي الاغنيه دي

  96. Rashe Mohemb

    Rashe Mohembسنوات قبل

    انا بحبك اوى يا محمد رمضان

  97. Sunshine Shosho86

    Sunshine Shosho86سنوات قبل

    رمضان❤️❤️❤️❤️❤️

  98. Axinte Vasile

    Axinte Vasileسنوات قبل

    مهما انتقدوه يضل الفنان المتكامل بغير وساطة وحش رمضان 🇲🇦❤️🎵

  99. الكوافير مصطفى عماد

    الكوافير مصطفى عماد5 أشهر قبل

    فعلا

  100. Shreen Ahmad

    Shreen Ahmad11 أشهر قبل

    اغنية جميله عرفتها من فاصل قناة باسمه و بتعرض اجمل مسلسلاته اسمها رمضان دراما انت موهوب يا رمضان

  101. آثار مصر & Antiquities of Egypt

    آثار مصر & Antiquities of Egyptسنوات قبل

    النفس تميل للمعاصي والقلب يحن للتوبه يارب

  102. kimo elaswane

    kimo elaswaneسنوات قبل

    عظمة 🔥💪🏻

  103. Mohamed Elking

    Mohamed Elking9 أشهر قبل

    نمبر وان ديما احلي رمضان في الكون

  104. The special | المميز

    The special | المميزسنوات قبل

    انت البطل يا رمضان دائما و للأبد❤️🔥

  105. Abdulmajeed Yahia

    Abdulmajeed Yahia6 أشهر قبل

    From other hubby

  106. Nazeer Muhamed

    Nazeer Muhamedسنوات قبل

    IAM 65 indian, watched his movies sometimes as junior artist. Now he is great rockstar. Bravo. As I was a dj I like Mohammad ramalan freaking.

  107. qdoha city

    qdoha cityسنوات قبل

    Gee

  108. Malak El saily

    Malak El sailyسنوات قبل

    نمبر وان❤️😌

  109. Sema Alzubair

    Sema Alzubairسنوات قبل

    حقيقي نمبرون 🥰

  110. Meryan boraey

    Meryan boraey9 أشهر قبل

    حبيبي يا رمضان 😍😍😍

  111. hamid France

    hamid Franceسنوات قبل

    أغنية مصرية ♥️♥️♥️♥️ 🌍🌎 رائعة تحيا جمهورية مصر من المغرب🇲🇦

  112. ايه مصطفى عبد الحليم

    ايه مصطفى عبد الحليم8 أشهر قبل

    الاسطورة نمبر وان وبس

  113. Mostafa Khaled

    Mostafa Khaledسنوات قبل

    اخواتناااا🇪🇬❤🇲🇦

  114. نجلاء احمد

    نجلاء احمدسنوات قبل

    والله كلنا بنحبك اوووى وميهمكش اى حد بيقول عليك متكبر علشان انتا مش كده❤️🧿

  115. soo soo

    soo sooسنوات قبل

    عسل محمد رمضان

  116. اسلام عمر

    اسلام عمرسنوات قبل

    انا بحبك قوي يا محمد رمضان ربنا معاك

  117. Hesham

    Hesham10 أشهر قبل

    بحبك يا محمد رمضان ❤️❤️ ربنا يوفقك

  118. انهار شامل

    انهار شاملسنوات قبل

    جيش محمد رمضان البطل 👍🏿لايك

  119. meme🙈🔥

    meme🙈🔥5 أشهر قبل

    نمبر وان للابد☝🏻 اغانيك متعوب عليها فيها كتير تفاصيل وحركات بتجنن

  120. Nouran Khaled

    Nouran Khaledسنوات قبل

    بحبك اووووي وربنا وبافتخر بيك 😍😍🤗

  121. خمسه فرفشه

    خمسه فرفشهسنوات قبل

    وربنا انت احلى واحد شفته في حياتي نمبر وان في ثقه في الله نجاح💪

  122. maroia hadil

    maroia hadil10 أشهر قبل

    الاسطورة والبرنس والبطل تحية من الجزائر

  123. Eslam saso - اسلام ساسو

    Eslam saso - اسلام ساسوسنوات قبل

    الحمد لله انها عجبت كل الناس واستنو الجديد ديما ❤️🔥

  124. Zeka Zekoo

    Zeka Zekoo2 أشهر قبل

    @smsema said 🥰😇🤣🖤o

  125. Zeka Zekoo

    Zeka Zekoo2 أشهر قبل

    @akram ☺

  126. Zeka Zekoo

    Zeka Zekoo2 أشهر قبل

    ☆☆

  127. Rania Eid

    Rania Eid4 أشهر قبل

    @smsema said احمد

  128. kapo elmasry

    kapo elmasry5 أشهر قبل

    توزيعك ساسو برافو عليك معلم احيك انك حطيت كومنت لانى اكتشفت انك إلى عملها.

  129. Youssef Loay

    Youssef Loayسنوات قبل

    جامد يا اسطوره رمضان رمضان البطل

  130. أحبك ربي

    أحبك ربي9 أشهر قبل

    احلئ رمضان ♥️🇮🇶

  131. rehab hussen

    rehab hussenأشهر قبل

    الاغنيه حلوه 🥰 🥰🥰

  132. Soma Soma

    Soma Somaسنوات قبل

    نمبر وان قلبي والله مهما قالوا وعادوا

  133. Gunior Ahlawy

    Gunior Ahlawyسنوات قبل

    نمبر وان بالاونطة

  134. ROA

    ROAسنوات قبل

    اسمع اغاني محمد رمضان تجيني ثقة كبيرة ❤❤

  135. Habiba Adel

    Habiba Adelأشهر قبل

    لو بتبحب\ى الاغانى اللى بتدى ثقة فى النفس ممكن تسمعى BTS لو عايزة ترشيحات اغانى قوليلى😊

  136. ᏒOᏒO

    ᏒOᏒO2 أشهر قبل

    اضحك

  137. بدر سعد

    بدر سعد8 أشهر قبل

    عندك حق والله

  138. FaThy

    FaThy9 أشهر قبل

    والله معاك حق

  139. Noha hassan

    Noha hassan10 أشهر قبل

    والله حبيبي يا رمضان

  140. محمد سعيد

    محمد سعيدسنوات قبل

    عااااش اخويا ♥♥❤🔥

  141. ♥️نور ❤شمس❤

    ♥️نور ❤شمس❤سنوات قبل

    جامد يارمضان 🌺🌹🌿🌸🌺🌹🌿🌸🌺🌹🌿🌸♥️

  142. ♥️نور ❤شمس❤

    ♥️نور ❤شمس❤سنوات قبل

    عاش الاسطورة ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

  143. التاروت وتوقعات الابراج الفلكية مع داود

    التاروت وتوقعات الابراج الفلكية مع داودسنوات قبل

    الاغنية دي موجهة لأحمد الفيشاوي بعد الاغنية الفاشلة اللى عملها وكان بيحاول يهين محمد رمضان لكن الفيشاوي أهان نفسة بنفسه 😆😅🤣

  144. يسسيسسمحروس سيشكرى

    يسسيسسمحروس سيشكرىسنوات قبل

    @Af Alp مافيا

  145. حسن احمد - Hassan Ahmed

    حسن احمد - Hassan Ahmedسنوات قبل

    دعم ليا ي جماعو

  146. Hippo Ter

    Hippo Terسنوات قبل

    Mm no one 1⃣

  147. Ahmed Elhossiny

    Ahmed Elhossinyسنوات قبل

    حصل

  148. التاروت وتوقعات الابراج الفلكية مع داود

    التاروت وتوقعات الابراج الفلكية مع داودسنوات قبل

    @منذر مهران اجمل نمبر وان في الدنيا

  149. zhabah alsaad

    zhabah alsaadسنوات قبل

    ياحبيبي يامحمد رمضان. الله يوفقك

  150. Faisal Alhajri

    Faisal Alhajriسنوات قبل

    مبدع رمضان ❤️

  151. Dana Chardi

    Dana Chardiسنوات قبل

    والله مبدع وجاااامد😍😍

  152. Malak Murshed

    Malak Murshedسنوات قبل

    يعععع معاق

  153. وعد الأسطورة

    وعد الأسطورةسنوات قبل

    رمضان❤️

  154. احمد altmimi

    احمد altmimiسنوات قبل

    محمد رمضان كلش حلوه أ غنيته

  155. ساهر الليل

    ساهر الليلسنوات قبل

    تحية كبيرة من العراق للنمبر وان النجم الموهوب و المحبوب ❤

  156. Amer Taya

    Amer Tayaسنوات قبل

    يا رمضان ياجامد ولصقه فى ☝☝☝☝نجح😉😉😉😉

  157. mohamed 441

    mohamed 441سنوات قبل

    محمد رمضان والله فنن عالمي مكانه الطبيعي هوليود ظاهرة لاتتكرر كثيرا

  158. حب علي في دمي

    حب علي في دميسنوات قبل

    لا حلوة منك🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  159. Malak El saily

    Malak El sailyسنوات قبل

    ♥️♥️♥️🔥🔥🔥🔥

  160. h2a_aa

    h2a_aaسنوات قبل

    الاسطورة😂❤️🔥

  161. ime

    imeسنوات قبل

    انا صاحب الملعب وانت قاعد في المدرج 🔥 تحيا مصر ام الدنيا 💪💪

  162. مغربية

    مغربيةسنوات قبل

    و المغرب ابوها

  163. sara ali

    sara aliسنوات قبل

    حلوة الفيديو كليب حبيت❤️❤️

  164. hamza gaming | حمزه جيمينج

    hamza gaming | حمزه جيمينجسنوات قبل

    والله يا محمد رمضان اغني حلوه اوي اوي يا قلبي

  165. Sama Walid

    Sama Walidسنوات قبل

    بعشق اغانيك كلها وبحيك💝😂

  166. Mohamed Mancy

    Mohamed Mancyسنوات قبل

    انت البطل اللي نفسنا نقلده🌝🎤🖤

  167. Tasnim T

    Tasnim Tسنوات قبل

    خليك كدا👏 قادر تنجح من غير بنات عريانه وقله ادب بلاش تغضب ربنا انت مش بحاجه اغراء وعري انت لوحدك تريند ي رمضان💕 حطوا لايك عشان يشوف الكومنت ارجوكم

  168. لا أدري لا أعلم

    لا أدري لا أعلمسنوات قبل

    @Ahmed Mohamed مين قال إن الاغاني حرام؟؟ خلاص...خليك في جعورة شيوخ المساجد اللي شغالة في الميكرفونات

  169. mohamed daif

    mohamed daifسنوات قبل

    @Ahmed Mohamed امال داخل ليه الفديو ما دام كدا

  170. Karim Mahmoud

    Karim Mahmoudسنوات قبل

    @Ahmed Mohamed اهو تقليل ذنوب ليه ولينا

  171. Hope Smile

    Hope Smileسنوات قبل

    صح👏

  172. Ahmed Mohamed

    Ahmed Mohamedسنوات قبل

    طب ماهو كدا كدا بيغضب ربنا ماهي دي اغنيه يعني حرام برضو